Pripravujeme pre Vás mobilnú aplikáciu
Sledujte informácie z nášho webu v mobilnej aplikácii - V OBRAZE.
Mobilná aplikácia
Obec Pernek vyhlasuje výberové konanie
Odborný referent pre účtovníctvo, personalistiku, mzdy a miestne dane.pdf Typ: PDF dokument, Veľkosť: 234.42 kB
Obec Pernek vyhlasuje výberové konanie na pozíciu:
Odborný referent pre účtovníctvo, personalistiku, mzdy a miestne dane
Miesto výkonu práce: Obec Pernek, Obecný úrad, Pernek 48, 900 53 Pernek
Druh pracovného pomeru: plný úväzok
Termín nástupu: dohodou
Platové podmienky: v zmysle zákona 553/2003 Z. z. a základnej stupnice platových taríf zamestnancov pri výkone práce vo verejnom záujme v závislosti od skúseností, znalostí a odpracovaných rokov
Informácie o pracovnom mieste a náplni práce, právomoci a zodpovednosti:
- komplexné vedenie účtovníctva
- zabezpečenie úplnosti a správnosti daňovej a účtovnej evidencie v zmysle platných právnych predpisov
- sledovanie a vyhodnocovanie plnenia rozpočtu príjmov a výdavkov podľa jednotlivých položiek ekonomickej klasifikácie
- zodpovedanie za správnosť a úplnosť účtovania jednotlivých operácií
- riešenie záväzkov a pohľadávok
- spracovanie mesačnej, kvartálnej a ročnej uzávierky
- spolupráca pri zostavovaní finančného plánu
- sledovanie finančnej situácie obce a kontrola plnenia platobných povinností
- dodržiavanie rozpočtových opatrení a príslušných právnych predpisov
- vypracovávanie hlásení, výkazov, štatistík a prehľadov
- metodické riadenie účtovania a nadväzných procesov v súlade s platnou legislatívou
- spracovávanie a vedenie kompletnej mzdovej agendy
- spracovávanie výkazov pre poisťovne a daňový úrad
- komunikovanie s príslušnými inštitúciami (Sociálna poisťovňa, zdravotné poisťovne, daňový úrad)
- ročné zúčtovanie dane pre zamestnancov a vyhotovovanie potvrdení o zdaniteľných príjmoch
- vedenie daňovej agendy – miestne dane a miestne poplatky, vymáhanie nedoplatkov
- spracovanie majetkovej agendy – zaraďovanie a vyraďovanie majetku obce na základe inventárnych kariet, inventarizácia majetku, vykonávanie inventúry majetku
- sledovanie legislatívnych zmien
- zastupovanie hlavnej matrikárky, osvedčovanie listín a podpisov na základe vykonanej skúšky
- prenesený výkon štátnej správy na úseku školstva – spracovanie výkazov, protokolov za zriaďovateľa
- organizačné a pomocné práce spojené s prípravou volieb
Požiadavky pre uchádzača: stredoškolské s maturitou, vysokoškolské I. stupňa, vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore: ekonomické – účtovníctvo, rozpočtovníctvo, daňovníctvo, mzdy,
Ostatné znalosti a požiadavky:
- Podvojné účtovníctvo verejnej správy – Pokročilý
- Rozpočtovníctvo verejnej správy – Pokročilý
- Fakturácia – Pokročilý
- Mzdy – pokročilý
- Microsoft Word – Mierne pokročilý
- Microsoft Outlook – Mierne pokročilý
- Microsoft Excel – Pokročilý
- IS Topset – Výhodou
- schopnosť tímovej práce,
- motivácia pre prácu vo verejnom sektore,
- komunikatívnosť, samostatnosť, precíznosť, zodpovednosť pri plnení zverených úloh, bezúhonnosť
Informácie o výberovom konaní:
K žiadosti je potrebné doložiť: profesijný životopis, doklad o nadobudnutom vzdelaní,
- písomný súhlas na spracovanie osobných údajov v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov.
Predpokladaný termín ukončenia výberového konania:
Žiadosti je potrebné zasielať do 31.10. 2025 na adresu Obec Pernek, Obecný úrad, Pernek 48, 900 53 Pernek, prípadne e-mailom na starosta@pernek.sk
Ing. Martin Ledník
starosta obce Pernek
Prílohy
Odborný referent pre účtovníctvo, personalistiku, mzdy a miestne dane.pdf
Dátum poslednej aktualizácie: 14. 10. 2025 11:22
Udalosti
Kalendár
Mobilná aplikácia
Kalendár vývozu odpadov
| Po | Ut | St | Št | Pi | So | Ne |
|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
| 8 |
9
|
10 |
11
|
12 | 13 | 14 |
| 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
| 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
| 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |